شماره تماس : 09213579797

تکنیک های ارتقا رتبه کلمات کلیدی در گوگل

تکنیک های ارتقا رتبه کلمات کلیدی در گوگل

سئو یا همان بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین علوم کامپیوتر و مرتبط به اینترنت است، به این صورت که سایت شما در یک زمینه خاص فعالیت می کند و می دانید که برای کسب درآمد بیشتر باید بر اساس رتبه بندی های گوگل پیش بروید، مثلا اگر صاحب سایت خرید کفش هستید، باید در کلمات کلیدی مرتبط با آن با رشد مواجه شوید.

برای این کار شما هم نیاز به سئوی درون و هم برون صفحه ای خواهید داشت.

 

نخستین موردی که به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم خرید رپورتاژ آگهی و استفاده از بک لینک است. شما در روش اول یک محتوا آماده کرده و با لینک هایی به سایت خودتان آن را روی سایت های پربازدید و مشهور منتشر می کنید. این کار باعث می شود که ربات گوگل به سایت شما توجه ویژه ای داشته و در واقع اعتبار سایتتان افزایش خواهد یافت.

مسئله مهم این است که رپورتاژ آگهی باید ماندگار باشد در غیر این صورت ممکن است موجب جریمه سایت شما شده و نتیجه ای نیز در بر نداشته باشند.

به هر حال بهتر است که روی بک لینک ها نیز حساب کنید که یک لینک با انکرتکست کلمه کلیدی روی سایت های دیگر هستند.

 

سئوی یک کلمه کلیدی

البته که روش های دیگری نیز در سئوی درون صفحه ای وجود دارد که گرفتن یک رتبه مناسب برای کلمه های کلیدی را آسان تر می کند، نخست این که شما باید یک URL و همینطور عنوان مناسب برای پست خود در نظر بگیرید می توانید از سیستم های کلیدواژه ساز و همینطور تشخیص رتبه های کلیدواژه استفاده کنید.

فراموش نکنید که شما باید از کلمات کلیدی برای ALT تصاویر استفاده نمائید؛ در این صورت سئوی شما تحت تاثیر این عوامل در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت به این دلیل که بسیاری از کاربران به دنبال یک عکس مشخص هستند و در این صورت می توانید با استفاده از تگ آلت، ورودی خوبی بگیرید.

 

 

تولید محتوای مناسب و استفاده از کلمه کلیدی بر اساس چگالی نیز راهکار دیگری است که قطعا وضعیت شما را در موتور های جستجو بهتر خواهد کرد. منظور محتوا های بالا تر از 1000 کلمه، با لینک های مناسب، بر اساس استاندارد سئو و... می باشد. به هر حال بسیاری ترجیح می دهند که برای بک لینک و رپورتاژ آگهی هزینه های گزافی پرداخت کنند اما هیچ توجهی به محتوای سایت خود ندارند.

 

افزایش بازدید سایت با کلمه کلیدی مناسب

حتی می توانید از کلمه های کلیدی در عنوان سایت خود نیز استفاده کنید، این طور نیست که یک کلمه کلیدی مهم و پرطرفدار بتواند سایت شما را دگرگون سازد، مسئله این است که شما باید مدام موتور های جستجو و رفتار کاربران را بررسی کنید، در این صورت فرصتی برای شما فراهم است که بر این اساس از کلمه های کلیدی در برچسب ها و عناوین پست ها استفاده کنید.

چنین راهکار هایی می تواند وضعیت شما را در موتور جستجوی گوگل بهتر کرده و در نهایت این موضوع یعنی افزایش بازدید و کسب درآمد بیشتر.

می توانید از ابزار گوگل ترند استفاده کنید که به صورت لحظه ای بروز می شود و میزان محبوبیت یک کلمه کلیدی خاص در یک منطقه، شهر و کشور و همینطور در مدت زمان مقرر را به شما اطلاع خواهد داد که البته امکان بسیار مهم و خوبی است.

 

جذب بازدید کننده بیشتر با بهینه سازی کلمه کلیدی

بهتر است که از کلمات کلیدی در تگ های سرایند یا همان هدر استفاده کنید، سرتیتر ها همیشه مهم هستند، البته که شما در هر صفحه اچ تی ام ال باید از یک تگ H1 بهره بگیرید؛ در غیر این صورت به سایت شما توجه نشده و حتی ممکن است پنالتی شود؛ در نهایت بهتر است که در مورد کاربرد این تگ ها بیشتر بیاموزید. در این صورت در روند پیش بردن سئو می توانید موفق تر باشید.

 

 

بروزرسانی منظم سایت شما می تواند موجب بهبود وضعیت سئو و حتی کلمه کلیدی خاص شود، مدام با مترادف های آن کلمه کلیدی نیز عناوین و مطالبی را در بخش وبلاگ سایتتان منتشر کنید، بروزرسانی صفحه های قدیمی و استفاده از کلمه های کلیدی در آن ها نیز یک روش بی نظیر دیگر است. همینطور بهترین کار در نهایت زیر نظر داشتن سایت های رقیب است.