دیجیتال مارکتینگ چیست؟ مبانی دیجیتال در بازاریابی

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ مبانی دیجیتال در بازاریابی


دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آیا اصول بازاریابی دیجیتال با گوگل را می دانید و درک می کنید؟

دیجیتال مارکتینگ همه جا هست. این فیلم‌های آنلاین، تبلیغات نمایشی، تبلیغات اجتماعی پولی، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، بهینه‌سازی موتور جستجو و موارد دیگر است. هر بازاریابی با استفاده از یک دستگاه الکترونیکی برای تبلیغ پیام یک برند و سنجش تاثیر آن، بازاریابی دیجیتال است.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ اصول دیجیتال در بازاریابی دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال چیست، دیجیتال در بازاریابی
شما از طریق کامپیوتر، تلفن، تبلت و حتی ساعت های هوشمند به بازاریابی دیجیتال دسترسی دارید. تا زمانی که به اینترنت متصل است، یک پلتفرم بالقوه برای بازاریابان دیجیتال است.

با بیش از سه چهارم آمریکایی های آنلاین روزانه، ما یک جامعه کاملاً سیمی هستیم. در واقع، ۲۶ درصد از ما «تقریباً دائماً» آنلاین هستیم و ۴۳ درصد دیگر بیش از یک بار در روز آنلاین می‌شوند.

مبانی دیجیتال در بازاریابی
این بازار گسترده ای از مشتریان بالقوه است که برندها نمی توانند نادیده بگیرند. زمان آن فرا رسیده است که دیجیتال مارکتینگ را وارد بازاریابی کنید و اصول بازاریابی دیجیتال را بررسی کنید. بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه می توانید از آن برای جذب مشتریان بیشتر و ایجاد فروش بیشتر استفاده کنید.

بازاریابی دیجیتال خود را ارتقا دهید: همین امروز یک مشاوره رایگان با یکی از کارشناسان بازاریابی دیجیتال ما برنامه ریزی کنید!

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین، تبلیغ یک برند با استفاده از اینترنت و سایر رسانه های دیجیتال است. رایج‌ترین و مؤثرترین شکل‌های بازاریابی دیجیتال شامل تبلیغات مبتنی بر وب، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و ویدئو است.

به دلیل دسترسی فوق العاده اینترنت، بازاریابی دیجیتال با وجود سرمایه گذاری منابع کمتر، از نتایج بازاریابی سنتی فراتر می رود. تبلیغات مجلات، پست مستقیم، تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردها همگی به عنوان استراتژی های "بازاریابی سنتی" در نظر گرفته می شوند. این تکنیک های رسانه های جمعی با همه صحبت می کند.

این یک نوآوری مهم در زمان خود بود که دسترسی به شهر کوچک یا شهر را به کل کشور افزایش داد. با این حال، این به معنای بازاریابی برای مصرف کنندگانی بود که هرگز قصد خرید محصول یا خدمات شما را نداشتند.

بازاریابی دیجیتال متفاوت است. در رویکرد خود شخصی سازی شده است و مشتریان علاقه مند به برند شما را هدف قرار می دهد. در واقع، آنقدر موفق است که دیجیتال در بازاریابی وجود ندارد. دیجیتال بازاریابی است

خدمات پیشنهادی: سئوی محلی ، سئوی سازمانی ، بازاریابی محتوا ، آژانس پرداخت به ازای کلیک و آژانس بازاریابی تجارت الکترونیک .

بازاریابی درونگرا یا دیجیتال مارکتینگ؟
شما اغلب می بینید که این دو اصطلاح به جای هم استفاده می شوند. اگرچه برخی از شباهت های اصلی وجود دارد، اما آنها به یک معنا نیستند.

بازاریابی درونگرا
بازاریابی ورودی به هدف قرار دادن مشتریان از طریق تولید محتوا اشاره دارد. به این دلیل که مشتریان را جذب می‌کند، درون‌گرا نامیده می‌شود. در مقابل، بازاریابی برون‌گرا شامل محتوایی است که مشتریان شما همیشه نمی‌خواهند. بازاریابی درونگرا مقرون به صرفه تر است و ارزشی را به مشتریان ارائه می دهد.

بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال شامل بازاریابی درونگرا می شود. این بیشتر یک اصطلاح چتر است که به همه اشکال بازاریابی آنلاین اشاره دارد.

از نظر فنی، بازاریابی دیجیتال ایمیل های اسپم و همچنین لیست های پستی با دقت هماهنگ شده است. اولی خروجی است. دومی ورودی.

بهترین بازاریابی دیجیتال، بازاریابی درونگرا است. این هدف محتوای شما را ایجاد می کند: ایجاد ارزش برای مشتریان شما، در حالی که کانال های دیجیتال شما خروجی را برای تبلیغ و ترویج آنچه تولید کرده اید فراهم می کند.

بازاریابی B2B در مقابل بازاریابی B2C: تفاوت چیست؟
از هر بازاریاب سوال اصلی یک کمپین بازاریابی را بپرسید، همان پاسخ را خواهید گرفت: مشتری کیست؟

استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما باید بر پایه مشتریان شما متمرکز باشد. به هر حال، این مزیت اصلی این رویکرد است. لازم نیست با همه صحبت کنی

به جز، گاهی اوقات مشتری شما اصلا مشتری نیست: آنها یک تجارت دیگر هستند.

بازاریابی دیجیتال کسب و کار به تجارت (B2B).
بازاریابی دیجیتال کسب و کار به کسب و کار (B2B) شامل یک استراتژی حرفه ای تر و آگاهانه تر است. موضوعات پیچیده، گزارش های مبتنی بر داده و تخصص چنین بازاریابی را تعریف می کند. به عنوان یک قاعده، بازاریابی B2B مبتنی بر منطق و شواهد است.

کسب‌وکارهای همکار به ندرت به صورت ناگهانی خرید می‌کنند و ترجیح می‌دهند با شرکت‌هایی که با آن‌ها کار می‌کنند روابط بلندمدت ایجاد کنند. شما می خواهید تخصص، کیفیت و اقتدار خود را نشان دهید.

بازاریابی دیجیتال کسب و کار به مشتری (B2C).
در مقابل، بازاریابی دیجیتال کسب و کار به مشتری (B2C) بیشتر تکانشی، احساسی و «هیجان انگیز» است. مشتریان همیشه در مورد محصول و خدمات شما مطلع نیستند، به این معنی که استراتژی های بازاریابی شما اغلب به توضیح اصول اولیه اختصاص دارد: شما که هستید، چه چیزی می فروشید و چرا. به طور خلاصه - محتوای شما در قیف بازاریابی محتوا بالاتر خواهد بود .

این کمتر به توسعه سرنخ ها می پردازد تا ایجاد آگاهی از برند. برای تبدیل افراد علاقه مند به مشتری از فراخوان ها برای اقدام استفاده کنید. روی ایجاد محتوای سرگرم کننده و در عین حال آموزنده مانند راهنماها، روش ها، آموزش های ساده و مقایسه محصول تمرکز کنید.

انواع بازاریابی دیجیتال چیست؟
با رسانه ها و دستگاه های بسیار، بازاریابی دیجیتال می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. وقتی مردم می پرسند "دیجیتال مارکتینگ چیست"، مانند این است که بپرسند "ماشین چیست" - یک پاسخ ساده و طولانی وجود دارد.

موضوعات مرتبط آموزش سئو که باید بدانید:

   6 روشی که تبلیغات گوگل می تواند نتایج سئوی شما را افزایش دهد

علیرغم آنچه برخی افراد معتقدند، گوگل بارها گفته است که سئو پولی برای بازی نیست: تبلیغات با گوگل...

   6 نوع ترافیک وب سایت و تاثیر آن بر تبدیل به فروش

ترافیک ترافیک است، درست است؟ از نظر فنی بله با این حال، همه ترافیک یکسان نیست. اگر می خواهید...

   Alexa سایت رتبه بندی وب خود را تعطیل کرد

قبل از اینکه الکسای آمازون به عنوان دستیار صوتی غول تجارت الکترونیک شناخته شود، این نام سایت رتبه...

   Google RankBrain چیست؟

DATE GOOGLE تائید وجود RANKBRAIN: 26 اکتبر 2015RankBrain جزء الگوریتم اصلی گوگل است که از یادگیری...

   SEO وبینار: چگونه وبینار خود را برای نتایج بهینه کنیم

4 روش برای بهینه سازی وبینار خود برای جستجو یک موضوع وبینار را بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی...

بیایید آن را تجزیه کنیم:

بازاریابی محتوا
شاید رایج ترین شکل دیجیتال مارکتینگ باشد. تولید محتوا راهی برای آموزش، تعامل و هیجان مخاطبان شماست. محتوای شما بسته به هدف شما متفاوت خواهد بود.

ایجاد آگاهی . نوشتن پست های وبلاگ، تولید ویدئوهای کوتاه و ایجاد اینفوگرافیک راه های درخشانی برای اطلاع رسانی به مخاطبان در مورد موضوعات مرتبط با محصول شما هستند. شما مستقیماً محصول خود را نمی فروشید. در عوض، شما آگاهی از برند را برای یک نقطه آینده ایجاد خواهید کرد.
نظر آنها را اطلاع دهید . مخاطبان شما به فکر خرید یک محصول یا خدمات هستند. با کتاب‌های الکترونیکی، گزارش‌های تحقیقاتی، وبینارها و موارد دیگر، می‌توانید به آنها اطلاع دهید که چه چیزی و از چه کسی می‌خواهند بخرند.
تصمیم بگیرید مشتری شما می خواهد یک محصول بخرد. با استفاده از مطالعات موردی و توصیفات، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این محصول شماست که آنها می‌خرند.
بازاریابی محتوا نیز در دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو محو می شود. با پاشیدن کلمات کلیدی در سراسر محتوای خود، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
خواه از فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین یا یوتیوب استفاده می کنید، هدف ایجاد آگاهی از برند و هدایت ترافیک به سایت شما است. حتی برای بازاریابی B2B، رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای محبوب هستند. بر اساس گزارش موسسه بازاریابی محتوا ، شصت و یک درصد از بازاریابان محتوای B2B استفاده از رسانه های اجتماعی خود را افزایش می دهند .

به ایجاد ویدیوها یا پست هایی فکر کنید که به مخاطبان شما اطلاع می دهد. به یاد داشته باشید - این در مورد ارائه ارزش به مشتریان است.

بازاریابی پولی
این می تواند تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک باشد که در صفحه نتایج موتور جستجو یا بازاریابی وابسته به رتبه اول دست پیدا کنید، جایی که برای تبلیغ کسب و کار شخص دیگری پول دریافت می کنید. حتی تبلیغات بومی وجود دارد، که در آن می‌توانید برای یک مجله یا سایر تولیدکنندگان محتوا برای تولید یک قطعه درباره برند خود هزینه کنید. فقط به یاد داشته باشید که مشخص کنید حمایت مالی می شود.

بازاریابی دیجیتال باعث فروش می شود
یادگیری بازاریابی دیجیتال برای همه مشاغل مدرن بسیار مهم است. تلاش خود را بر تولید محتوا، بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی رسانه های اجتماعی برای بهترین نتایج متمرکز کنید.

و به یاد داشته باشید - قدرت بازاریابی دیجیتال شخصی سازی شده است. شما می خواهید مخاطبان علاقه مند به محصول یا خدمات خود را هدف قرار دهید. این کار را انجام دهید و به رشد شرکت خود ادامه خواهید داد. وقت آن است که دیجیتال را در بازاریابی قرار دهیم!

1401/05/20

  • 1843 Пользователи нашли это полезным
Помог ли вам данный ответ?

Связанные статьи

آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2023)

در مقاله قبلی زیر 155 فاکتور مهم گوگل را برایتان گردآوری کردیم فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست...

نقشه برداری کلمات کلیدی و چگونه آن را انجام دهیم؟

بازاریابی اینترنتی اخیراً آنقدر تکامل یافته است که کل فرآیند کار را تغییر داده است. مشاور...

لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

پارامتر UTM چیست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، این پارامترها به شما امکان می دهد تعامل...

15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...