چگونه و چرا نقشه های گوگل را در سایت خود جاسازی کنیم

چگونه و چرا نقشه های گوگل را در سایت خود جاسازی کنیم


کمک به مشتریان یا مشتریان برای یافتن فروشگاه واقعی شما برای به حداکثر رساندن فروش حضوری شما ضروری است.

می‌توانید با استفاده از Google My Business، کسب‌وکار خود را به Google Maps اضافه کنید. اما شما همچنین می توانید نقشه های گوگل را در وب سایت خود جاسازی کنید - به عنوان مثال، صفحه تماس خود.

ساده تر از آن است که به نظر می رسد.

جاسازی Google Maps در وب‌سایت‌ها یک راه ساده برای کمک به مصرف‌کنندگان برای مکان‌یابی کسب‌وکار شما است.

با بیش از 150 میلیون کاربر که ماهانه به Google Maps دسترسی دارند، می‌خواهید از این پایگاه کاربری استفاده کنید. پس از همه، این یک راه پیشرو برای یافتن مشاغل و شرکت ها است، خواه مشتری، مشتری یا حتی یک کارمند احتمالی باشید.

قرار دادن نقشه گوگل، قرار دادن نقشه های گوگل در وب سایت
در این مقاله، نحوه قرار دادن نقشه های گوگل در وب سایت ها را توضیح خواهیم داد – چه سایت شرکتی باشد و چه فروشگاه محلی.

بازاریابی خود را بالا ببرید! برای افزایش فروش با SEO و PPC امروز یک مشاوره رایگان برنامه ریزی کنید!

نحوه قرار دادن نقشه های گوگل در وب سایت ها
دو روش مختلف برای جاسازی نقشه های گوگل در یک وب سایت وجود دارد: کد HTML یا کلید API.

با استفاده از کد HTML
Google Maps دارای ویژگی "به اشتراک گذاری یا جاسازی نقشه" است که در سیستم خود یکپارچه شده است. شما از کد HTML نقشه در داخل کد HTML وب سایت خود برای ایجاد پیوند مستقیم به Google Maps در صفحه استفاده می کنید.

به google.com/maps بروید .
مکانی را که می خواهید جاسازی کنید پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.
روی سه خط افقی در تب منو در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.
گزینه “Share or Embed map” را انتخاب کنید.
می‌توانید از پیوند اشتراک‌گذاری برای ارسال یا اشتراک‌گذاری پیوند در رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک یا توییتر یا سایر پلت‌فرم‌های سازگار استفاده کنید.
برای افزودن پیوند به وب‌سایت خود، روی تب «جاسازی نقشه» کلیک کنید.

اندازه کوچک، متوسط، بزرگ یا سفارشی را در برگه کشویی سمت چپ در منوی بازشو تعیین کنید.
گزینه "COPY HTML" را انتخاب کرده و آن را در بخش HTML وب سایت خود قرار دهید.
می توانید نقشه را در هر جایی که می خواهید در صفحه وب خود قرار دهید. با این حال، با جاسازی یک نقشه، موافقت می کنید که از شرایط خدمات گوگل پیروی کنید. همچنین به تمام ویژگی‌های Google Map در یک نقشه جاسازی شده، مانند اطلاعات ترافیک زنده، دسترسی نخواهید داشت.

مطالب پیشنهادی زیر دیدن کنید:

   10 تکنیک مهم SEO در سال 1401

تکنیک های مهم سئو در سال 2022 در شیک رنک سخت ترین بخش در مورد سئو، روان بودن آن است. گوگل...

   10 روش برای اینکه گوگل سایت شما را ایندکس کند (که در واقع کار می کند)

اگر گوگل وب سایت شما را ایندکس نکند، شما تقریبا پنهان هستید.شما برای هیچ عبارت جستجویی ظاهر...

   13 روش برای به دست آوردن لینک های معتبر به وب سایت شما به صورت رایگان

در آن روزگار، با جمع آوری تعداد زیادی بک لینک، به راحتی می شد در نتایج جستجو امتیاز بالایی کسب...

   15 تکنیک جامع سئو داخلی برای افزایش رتبه سایت

شما یک کلمه کلیدی در ذهن دارید که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید؟ اکنون چگونه صفحه وب خود را به...

   15 روش اصولی برای ایندکس شدن وب سایت شما توسط گوگل

آیا همه ما نمی خواهیم در صفحه اول گوگل باشیم؟ شاید هم رتبه اول؟ احتمالاً صاحب وب سایتی وجود ندارد...

استفاده از کلید API برای جاسازی نقشه های گوگل
برای پیاده سازی این روش به مهارت در کدنویسی نیاز دارید.

مرحله 1: یک کلید API ایجاد کنید
به بخش Google Maps پلتفرم Google Cloud بروید .
(وقتی پروژه ای را راه اندازی می کنید باید API های فعال داشته باشید)
در منوی سمت چپ، "Credentials" را انتخاب کنید.
روی "+ ایجاد اعتبار" کلیک کنید.
"کلید API" را از منو انتخاب کنید و API ظاهر شده را کپی کنید (بعداً به آن نیاز خواهید داشت).
مرحله 2: برای کاربردی کردن نقشه کد ایجاد کنید
در مورد کد طراحی نقشه برای صفحه خود تصمیم بگیرید.

اسکریپت نقشه را با مختصات کسب و کار خود اضافه کنید.

مرحله 3: اسکریپت Google را به سند HTML اضافه کنید
کلید API را به همگام سازی اسکریپت زیر اضافه کنید و جایگزین «YOUR_API_KEY» کنید.
برای تکمیل، اسکریپت را به سند HTML اضافه کنید.
شما باید از تابع initMap() استفاده کنید، زیرا گوگل برای مقداردهی اولیه و اضافه کردن مکان بارگیری نقشه به این نیاز دارد. در داخل این تابع، باید طول و عرض جغرافیایی مکان را داشته باشد.

پس از اتمام کار، یک نقشه پاسخگو آماده برای استفاده مشتریان خود دارید.

چرا نقشه های گوگل را در وب سایت خود جاسازی کنید؟
شاید هدف خاصی داشته باشید که بخواهید نقشه گوگل را برای آن اضافه کنید. اگر نه، در اینجا دلایلی وجود دارد که باید Google Maps را در وب سایت ها جاسازی کنید.

فروشگاه خود را پیدا کنید
همه مشاغل محلی باید از جمله Google Maps تعبیه شده در وب سایت خود را در اولویت قرار دهند. اسکرین‌شات‌های Google Maps مفید هستند، اما به هیچ وجه به سطح جزئیات یک نقشه جاسازی شده کاملاً عملیاتی نمی‌رسند. به عنوان مثال، یک مشتری می تواند برای دیدن فاصله فروشگاه شما از خانه اش پیمایش کند.

اینکه بتوانید مکان فروشگاه خود را پیدا کنید، میزان فروش، فروش و سود شما را در فروشگاه افزایش می دهد. این یک راه ساده برای پیوند حضور آنلاین خود با تجارت واقعی شما است.

به صفحه تماس خود ارزش اضافه کنید
فهرست کردن آدرس یک چیز است، اما مشتری شما فقط به Google Maps سر می‌زند و به هر حال جستجو می‌کند. ما یک قانون در بازاریابی داریم - مراحلی را که مشتری باید بردارد را به حداقل برسانید. هر کلیک یا جستجوی اضافی منجر به از دست دادن مشتریان می شود.

با افزودن یک برنامه Google Maps تعبیه شده، می توانید به صفحه تماس خود ارزش افزوده و در وقت مشتری خود صرفه جویی کنید. اگر کسب و کار شما کمی از مسیر خارج شده باشد بسیار مهم است.

نشان دادن مسیرها
برخی از کسب و کارها مفید هستند. اگر کفش‌های پیاده‌روی یا تاپ‌های مخصوص دویدن می‌فروشید، شاید بخواهید پیاده‌روی یا دویدن را به مشتریان خود توصیه کنید تا امتحان کنند. (این یک پست وبلاگ عالی است.) هیچ راهی بهتر از یک مسیر برجسته در Google Maps برای نمایش چنین اطلاعاتی وجود ندارد.

آموزش قرار دادن گوگل در یک وب سایت ساده است
می تواند کمی دلهره آور به نظر برسد. اما، راهنمای بالا را گام به گام دنبال کنید، و در نهایت با یک نقشه کاملاً جاسازی شده برای مشتریان خود خواهید دید که از آن استقبال کنند. این کار مفید و مفید است و همچنین کسب و کار شما را رونق خواهد داد. ارزش امتحان کردن تکنیک API را دارد زیرا به طور قابل توجهی عملکرد بیشتری نسبت به سایر گزینه ها به شما می دهد.

1400/12/27

  • 1543 Usuários acharam útil
Esta resposta lhe foi útil?

Artigos Relacionados

آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2023)

در مقاله قبلی زیر 155 فاکتور مهم گوگل را برایتان گردآوری کردیم فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست...

نقشه برداری کلمات کلیدی و چگونه آن را انجام دهیم؟

بازاریابی اینترنتی اخیراً آنقدر تکامل یافته است که کل فرآیند کار را تغییر داده است. مشاور...

لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

پارامتر UTM چیست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، این پارامترها به شما امکان می دهد تعامل...

15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...