آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟


بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی یا عمده در نظریه ها و شیوه های شما باشد. بیل اسلاوسکی ، کارشناس محترم ثبت اختراع ، مثال گویای زیر را در مورد ضروری بودن RankBrain در محیط جستجو ارائه کرده است:

"برای اسب سوار یک اسب بزرگ 4 پا است ، برای نجار ، اسب 4 پا دارد ، اما در مزارع زندگی نمی کند و یونجه نمی جوید ، برای ژیمناست یک اسب چیزی است که من معتقدم شما روی آن طاق می زنید. با توجه به زمینه RankBrain ، و اطمینان از اینکه شما از آن زمینه استفاده می کنید احتمالاً کلیدی برای بهینه سازی این روش یادگیری ماشین است. "
Wizard of Moz Rand Fishkin بر نیاز SEO ها در هر سطحی برای درک سه مفهوم ضروری در محیط RankBrain تأکید می کند :

1. علائم مختلف رتبه بندی برای پرس و جوهای مختلف اعمال می شود
Pre-RankBrain ، ممکن است بهینه سازی صفحه وب سایت با ارزیابی همه سیگنال های سنتی (تنوع پیوند ، عمق محتوا ، تطبیق کلمات کلیدی و غیره) ارزیابی شود. پس از RankBrain ، SEO ها باید نوع محتوایی را که به بهترین نحو نیازهای کاربران را برآورده می کند ، تعیین کنند . برای چیزی شبیه یک طوفان ناگهانی ، شما باید روی طراوت بسیار بیشتر از پیوندهایی که یک قطعه به دست آورده است ، حساب کنید. در مورد چیزی مانند تاریخ موسیقی بومی آمریکا ، به عمق محتوا و احتمالاً موضوعات مرتبط با دامنه خود ، و قدرت سیگنال دهی تکیه می کنید. بدانید که الگوریتم های یادگیری ماشینی که RankBrain را هدایت می کنند سیگنال هایی را با درخواست جستجو مطابقت می دهند و SEO ها نیز باید این کار را انجام دهند.

2. سیگنال ها بر شهرت وب سایت شما اعمال می شود
سئو به دنبال ایجاد شهرت برند شما به عنوان منبعی است که مورد اعتماد موتورهای جستجو و کاربران انسانی برای ارائه یک تجربه خاص است. مزایای ایجاد چنین شهرتی می تواند شامل رتبه بندی مناسب برای کلمات کلیدی مهم ترین برای شما باشد. آیا نام تجاری شما باید شهرت خود را بر اساس طراوت ، عمق ، تنوع پیوندهای بدست آمده ، مشارکت زیاد کاربران یا سایر سیگنال ها بسازد؟ پاسخ به موضوعاتی که پوشش می دهید بستگی دارد (به عنوان مثال ، نمرات رویدادهای ورزشی در زمان واقعی در مقابل یک دوره آنلاین در یادگیری زبان اسپانیایی). آیا جستجوهایی که امیدوارید در رتبه بندی قرار گیرند برای پاسخ سریع ، مختصر یا اکتشافات عمیق هستند؟ با گذشت زمان ، دامنه شما باید بر اساس سیگنال هایی که می خواهد به آن خدمت کند ، شهرت ایجاد کند و متوجه شود که RankBrain محیطی را ایجاد می کند که در آن نام تجاری شما به دلیل ارائه نوع خاصی از محتوا که نیاز خاصی را برآورده می کند ، مشهور شود.

3. یک کلمه کلیدی-یک صفحه واقعاً بسیار مرده است
به احتمال زیاد ، شما قبلاً می دانید که تمرین ایجاد صفحه برای "اسپاتول" ، دیگری برای "اسپاتول" ، دیگری برای "اسپاتول آشپزخانه" ، دیگری برای "چرخ کننده پنکیک" ، و دیگری برای "اسپاتول فلزی" اسب قدیمی خسته ای است که نیاز به مراتع دارد سئوی مدرن همه این عبارات (و URL های مربوط به آنها) را در یک قطعه محتوا کامل که شامل زبان طبیعی است ترکیب می کند ، از جمله عبارات کلیدی متنوعی که شیوه جستجو و صحبت انسان را منعکس می کند. این برای بسیاری از SEO های هوشیار خبر جدیدی نیست ، اما ظهور RankBrain حکمت تمرکز بر کل مفاهیم کلید واژه با محتوای جامع را برجسته می کند ، به جای اینکه چندین صفحه را برای پوشش دادن انواع مختلف مانند "ویجت" در مقابل "ویجت ها" نشان دهد.

حقایق دیگر در مورد RankBrain
RankBrain به عنوان بخشی از الگوریتم کلی گوشت مرغ مگس خوار ذکر شده است .

در سال 2015 ، گوگل اظهار داشت که RankBrain برای پردازش 15 درصد از درخواست هایی که سیستم قبلاً با آن مواجه نشده بود ، مورد استفاده قرار می گیرد . تا سال 2016 ، Google از RankBrain برای همه پرس و جوها استفاده می کرد .

  • 176 Utenti hanno trovato utile questa risposta
Hai trovato utile questa risposta?

Articoli Correlati

ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2023)

در مقاله قبلی زیر 155 فاکتور مهم گوگل را برایتان گردآوری کردیم فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست...

نقشه برداری کلمات کلیدی و چگونه آن را انجام دهیم؟

بازاریابی اینترنتی اخیراً آنقدر تکامل یافته است که کل فرآیند کار را تغییر داده است. مشاور...

لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

پارامتر UTM چیست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، این پارامترها به شما امکان می دهد تعامل...

15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...

Google RankBrain چیست؟

DATE GOOGLE تائید وجود RANKBRAIN: 26 اکتبر 2015RankBrain جزء الگوریتم اصلی گوگل است که از یادگیری...