نحوه صحیح ثبت سفارش ترندینگ کلیک گوگل با همراه نام برند

نحوه صحیح ثبت سفارش ترندینگ کلیک گوگل با همراه نام برند

همه سایت و کسب کارها در هر زمینه ای کلمات کلیدی و تخصصی مرتبط با فعالیت خود دارند که این کلمات کلیدی و تخصصی در صورتی که بصورت صحیح و مناسب بهینه شوند برای هر کسب کاری ثروت آفرین خواهند بود و در صورت عدم بکار گیری صحیح نتیجه بلعکس بوده و هیچ سهمی از گوگل نداشته و شانس فروش و جذب مشتری جدید روزانه بسیار ضعیفی خواهد داشت

برای افزایش شانس و ورود به نتایج برتر گوگل الزامیست بصورت دائم یکسری پروتکل ها - فرمولها - تکنیک ها از جمله تولید محتوا - لینک سازی و... - استفاده صحیح از بسته ها و پکیج های سئو و رعایت و بصورت دائم بکار ببریم تا نتیجه حداکثری ببریم در سفارشات ورودی گوگل ترندینگ نیز نحوه ثبت سفارش و بکار گیری کلمات مناسب بسیار مهم است و ثبت بی پروا سفارشات بدون استراتژی و بدون مشاوره نتیجه بخش نخواهد بود

یکی از اشتباهات رایج مشتریان هنگام سفارش و خرید پکیج و بسته های سئو بصورت مستقیم برای کلمات اصلی سایت است ! هدف همه ما وبمستران ارتقا کلمات کلیدی اصلی سایت است اما نحوه صحیح سفارش - زمان و شرایط سایت برای سفارش فرمول و تکنیک همگی باید در نظر گرفته شود مثلا سایتی با کلماه کلیدی هدف که در نتایج گوگل وجود ندارد و یا با کلمات کلیدی هدف در نتایج چندم گوگل وجود دارد نحوه سفارش برای هر 2 سایت متفاوت خواهد بود که در ادامه خواهیم پرداخت و جواب همه سوالات متدوال و نحوه صحیح سفارش ورودی گوگل از جمله ترندینگ در مطلب زیر را پاسخ دادیم.

  • چرا از نام برند سایت در کلمات کلیدی سایت استفاده کنیم؟

استفاده از نام برند سایت در کنار کلمات کلیدی هدف یک مکمل کمکی و تکنیک موثر برای ارتقا سریع همان کلمه کلیدی اصلی و هدف می باشد و گاها استفاده از نام برند در کنار کلمات کلیدی تاثیر شگفت انگیزی و سریع تری در مقایسه با به بکار گیری کلمات کلیدی بدون نام برند در سفارشات ورودی گوگل ترندینگ خواهد بود

  • چه زمانی از کلمات کلیدی اصلی بدون نام برند استفاده کنیم؟

استفاده از کلمات کلیدی بدون نام برند زمانی موثر خواهد بود که کسب کار و سایت با کلمات کلیدی هدف به نتایج برتر گوگل مثلا صفحه 1 - 2 و 3 گوگل وارد شده باشد و در رقابت شدید با رقیب های سایت قرار گرفته باشد بشدت موثر خواهد بود که می توانید از دیگر پکیج های گوگل کلیک مخصول کلمات اصلی بدون نام برند استفاده نمایید

  • من نمی خواهم از نام برند سایت در کلمات کلیدی استفاده کنم چگونه سفارش صحیح ثبت کنم

این تصمیم سختی برای هر کسب کاری خواهد 
یک شبه ره صد ساله را نمی توان طی نمود

بدون رعایت کردن پیش نیاز ها و بدون اینکه کلمات کلیدی سایت و کسب کار به میدان رقابت و نتایج برتر 1 و 2 و 3 گوگل وارد شده باشند بصورت مستقیم استفاده از کلمات کلیدی هدف در پکیج ترندیگ امکان پذیر نیست اما شما می توانید از دیگر پکیج های شیک رنک مانند خرید و سفارش کلیک ارگانیک گوگل و ارتقا CTR بهرمند شوید

فرمول سیستم ترندینگ با جستجو با نام برند و بدون نام برند بشکل زیر عمل می کند :

میزان کلیک دریافتی کلمات کلیدی بدون نام برند صفحه 1 گوگل
100 درصد کلیک

میزان کلیک دریافتی کلمات کلیدی بدون نام برند صفحه 2 گوگل
50 درصد

میزان کلیک دریافتی کلمات کلیدی بدون نام صفحه 3 گوگل به بعد
10 درصد

میزان کلیک دریافتی کلمه کلیدی با نام برند در تمامی نتایج 100 درصد می باشد

مطابق فرمول بالا سفارش خود را تکمیل نمایید

و در آخر

پیشنهاد می شود کسب کارها و سایت های تازه تاسیس - سایت هایی که در نتایج گوگل 1 و 2 و 3 گوگل با کلمات کلیدی هدف نیستند بهتر است از کلمات کلیدی در کنار نام برند سایت خود بصورت مثال زیر استفاده کنند

مثلا: کلمه کلیدی هدف (خرید کلیک گوگل ترندینگ)

نام برند (شیک رنک)

کلمه کلیدی صحیح مورد استفاده:

(خرید ورودی گوگل ترندینگ شیک رنک)

این تکنیک به کلمه کلیدی اصلی هدف شما یعنی (خرید ورودی گوگل ترندینگ) کمک غیر مستقیم و بشدت موثری برای ارتقا سریع تر حتی سریع تر از روش مستقیم کمک شایانی خواهد کرد 

 

بخش مشاوره و پشتیبانی سئو مجموعه شیک رنک آماده مشاوره رایگان به کلیه مشتریان گرامی می باشد .

موفق و پیروز باشید

  • 125 Kasutajad peavad seda kasulikuks
Kas see vastus oli kasulik?

Seotud artiklid

نحوه فعالسازی قابلیت شاخص بازدید بازگشتی سایت و تاثیر آن بر الگوریتم رنک برین

شاخص بازدید بازگشتی یا Returning Visitors بطور کلی همان یوزها یا کاربران وفادار سایت شناخته می...

نحوه فعالسازی قابلیت اسکرول صفحه و کلیک تصادفی در سایت و تاثیر آن بر الگوریتم رنک برین

اسکرول صفحه قبل از کلیک در صفحه سایت یکی دیگر از پارامترهای ارزیابی و سنجش مخفی گوگل در سیگنال...

علت افت ناگهانی و یا پرش در نتایج گوگل

حتما برای شما هم پیش آمده است که سایتتان بعد از این که از نتایج صفحه اول گوگل قرار گرفته، گاهی...

سوالات متداول سرویس جستجوی رقابتی و کلیک گوگل

فهرست سوالات متداول جستجو رقابتی و کلیک گوگل در جستجوی رقابتی و کلیک ارگانیک چگونه سایت های...

سوالات متداول پیرامون سرویس کلیک ارگانیک گوگل

فهرست سوالات متداول کلیک گوگل چرا مقدار کلیک کلمه کلیدی سایت من در سرچ کنسول گوگل نسبت به...